We are recruiting a Bilingual Quality Manager Contrat : CDI

Il y a 4 months ago | Centre d'appel | Casablanca | 43 Vues

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Entreprise

Sitel Group devient officiellement Foundever™.

Foundever™ est un leader mondial de l'expérience client (CX). Avec 170 000 collaborateurs dans le monde, nous sommes l’équipe derrière les meilleures expériences des 750 plus grandes marques internationales et digitales.

Nos solutions CX innovantes, notre technologie et notre expertise sont conçues pour répondre aux besoins opérationnels de nos clients et leur offrir une expérience sans couture, partout et à tout moment. Prenant en charge 9 millions d’expériences chaque jour dans plus de 60 langues et 45 pays, Foundever combine la force d’une présence mondiale à une approche entrepreneuriale, permettant aux entreprises de toutes tailles et de tous secteurs de transformer leur CX.

Adresse

1100 Bd El Qods, Sidi Maârouf), Casanearshore Park

Poste
  • Collaborate with the upper management team to set quality benchmarks,
  • Create standards in accordance with industry standards and customer expectations,
  • Identify quality control processes to ensure criteria are met at all times,
  • Execute tests to check final product adherence to the company standards,
  • Record findings and relay this information to the production team,
  • Brainstorm ideas to increase productivity and performance of the production line while maintaining accuracy in quality,
  • Make crucial decisions in favor of cost-efficiency without compromising on quality,
  • Oversee production to ensure conformity in final product processing,
Profile recherché
  • Prior experience as a quality manager in a production processing environment,
  • Familiar with company and industry quality standards and processes,
  • Proficient in computer technology and systems,
  • Good understanding of Microsoft Office applications,
  • In-depth knowledge of market trends and conditions,
  • Strong leadership and management skills,
  • Excellent analytical and problem-solving abilities,
  • Able to positively influence others,
  • Great team player with strong interpersonal skills,
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