Assistante Administrative Contrat : Autre

Il y a 20 hours ago | Informatique | Nador | 4 Vues

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Entreprise

Aeolon Technology Co., Ltd. is a leading professional manufacturer of wind power blades. At present, the company has provided innovative technology and product solutions for wind turbine operators and wind farms in many countries and regions around the world, providing high-quality, cost-effective products and customized quality services for global users. Founded in 2007, the company has set up production bases in many cities in China and in other countries (Shanghai, Jiangsu, Hebei, Gansu, Inner Mongolia, Morocco) and a R&D center in Germany. We are a leading global blade R&D, production, sales and O&M service company.

We are committed to the field of wind power blades, grasp the opportunity of the rapid development of the wind power industry, taking on the historical and environmental protection responsibility, focus on product quality and efficiency, striving to promote the development of clean energy.

Aeolon Morocco is located in the industrial acceleration zone of Betoya, Nador which covers an area of 50 hectares, with a total investment of about 220.8 million euros. It is expected to have an annual production capacity of 600 sets with the total employees more than 3,000 people.

Aeolon Morocco is in hiring with the positions below,

Adresse

Zone d'accélération industrielle de BETOYA, Nador, MAROC Nador

Poste

Maitrise de la langue Anglaise est obligatoire ???? ???????? ????????????????????????????

Assister le superviseur dans la gestion administrative du département production.
Gérer les tâches administratives, la planification et la coordination des ressources.
Suivre l'atteinte des objectifs de production et garantir le respect des délais.
Mettre en place des solutions pour gérer le stress et les imprévus dans un environnement dynamique.

Profile recherché

Prérequis :

Diplôme Bac +2 en gestion, économie ou domaine similaire.
Maîtrise des outils bureautiques et logiciels informatiques.
Compétences en gestion du stress et en atteinte des objectifs.
Rigueur, ponctualité et sens du management.
Capacité à gérer les risques et à travailler dans un environnement en constante évolution.
Pourquoi rejoindre AEOLON ?

Une opportunité d'apprentissage unique pour développer vos compétences professionnelles dans un environnement stimulant.
Une équipe dynamique où votre contribution sera valorisée et où vous aurez un impact direct sur la réussite de nos projets.
Une entreprise en forte croissance qui mise sur le développement de ses collaborateurs.
Si vous êtes passionné(e) par la gestion administrative, avez le sens de l’organisation et souhaitez évoluer dans un environnement stimulant, ce poste est fait pour vous !

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