Entreprise
C’est en 1902 que le Dr Willis H. Carrier invente et fabrique le tout premier climatiseur moderne au monde. Depuis cette date, Carrier Corporation est le numéro un mondial de la climatisation, avec plus de 4 millions d’unités vendues par an, assemblées dans plus de 40 usines de production, installées et entretenues sur cinq continents.
Créée en 2014, MCS est le fruit d’une joint-venture signée entre VENTEC Maroc et Carrier, numéro 1 mondial dans le domaine du froid. MCS assure le support technique, commercial et administratif à distance pour le compte de Carrier France, Carrier Espagne, Otis France, Chubb France, CIAT, Carrier Transicold, Carrier Réfrigération et d’autres sociétés du groupe. MCS permet d’assurer avec efficience et efficacité le traitement des demandes particulières et des consultations, la saisie des commandes, la gestion des réclamations ainsi que la planification des interventions et le support technique à distance.
Vous souhaitez révéler votre potentiel dans un environnement challengeant et collaboratif ?
Vous souhaitez évoluer dans une structure soucieuse de l’épanouissement et de la satisfaction de ses moyens humains ?
A vous de saisir l’opportunité et de concrétiser vos idées au cœur de nos projets ambitieux, en nous envoyant votre candidature.
Adresse
Immeuble LA COMANAV, 7 Boulevard la résistance
Poste
We are looking for an After-sales assistant (H/F) for our partner Onity who is a one of the world's leading manufacturers of electronic locks for decades. Over the years, we have expanded our services and solutions to become a leader in innovative technologies, from online and offline electronic locks to electronic safes, minibars and energy management systems. Today, Onity is globally recognized as a trusted solutions provider with quality local service.
Job Purpose:
The After-sales assistant (H/F) is responsible for managing the aftermarket department while also be handling aftermarket activities of a specific business unit.
Main functions of the position:
- Proactively collaborate in identifying customer needs ;
- Collaborate in the development and loyalty of the existing customer portfolio ;
- Follow up on customer requests, inquiries, offers and orders ;
- Administrative management of maintenance contracts (new regulations, modernization, quotation calculation,...) ;
- Management of reports and documentation ;
- Product and service promotions.
Profile recherché
Qualification:
- Bac+3/5 in management or sales ;
- 2+years of experience in a similar position ;
- Strong communication skills both written and oral ;
- Very good level of English.
Soft skills :
- Proactivity and ability to solve problems.
- Commercial character, positive attitudeattitude, and adaptability.
- Organizational skills, prioritization of tasks.
- Ability to work as part of a team.
What we can offer :
- Work-life balance ;
- Satrt-up spirit in a fast growing international environment ;
- Continuous learning environment ;
- Attractive package ;
- Team-building and more activities...etc.
Do not hesitate. Apply now !!